31DC2016 #17 Glitter

_

Jeg havde virkelig svært ved at finde ud af hvad jeg skule lave som mine glitter negle. Jeg er også bagud, for jeg orkede ikke lave negle igår.
Jeg har lavet et par manis som jeg droppede fordi jeg ikke brød mig om dem.
Til sidst endte jeg op med disse, som jeg synes er rigtig fine. Jeg har lavet noget glitter placement og skrevet “Eat glitter for breakfast and shine all day” som jeg fandt ved at søge efter inspiration på google.
Den sorte lak er IsaDora Black Lacquer. Glitteren er fra Ciaté’s Sequin sæt.
_________________
I had a hard time figuring out what to d for my glitter nails. I am also behind, because I didn’t want to do nails yesterday. I made a couple of different manis that I dropped because I didn’t like them.
I ended up with these that I like. I did some glitter placement and wrote “Eat glitter for breakfast and shine all day” that I foud by searching for inspiration on google.
The black polish is IsaDora Black Lacquer. The glitter is from Ciaté Sequin set.

img_05564

 

 

One Comment on “31DC2016 #17 Glitter

Skriv et svar

