31DC #16 Geometric

_

Dagens tema er Geometric, og ulig gårsdagens tema, så havde jeg ret nemt ved at finde ud af hvad jeg skulle lave idag.
Jeg fandt nogle fine billeder på google bare ved at søge “geometric” og los mig inspirere af dem.
Det er blevet en smule stjernebillede-agtigt og det er jeg helt vild med. Som base valgte jeg at prøve en af mine nye lakker fra Nilens Jord, nr. 687 Saphire som er fra Nilens Jord’s efterårskollektion. Super flot lak!
__________
Today’s prompt is geometric, an unlike yesterday’s prompt, today I actually had quite an easy time figuring out what to do.
I found some pretty pictures on google by just searching “geometric”, and was inspired by them.
They turned out quite like constellations and I absolutely love that. As a base I chose one of my new polishes from Nilens Jord’s fall collection, number 687 Sphire. Such a gorgeous polish!

2314

2 Comments on “31DC #16 Geometric

Skriv et svar

