31DC2016 #13 Animal Print

_
Dagens tema er dyreprint, og jeg har lavet nogle til utraditionelle dyreprint-negle.Jeg havde ikke lyst til bare at lave leopard eller zebra-negle, så jeg gik på jagt efter noget lidt mere spændende.
Mine negle er inspireret af Nudibranch, også kaldet nøgensnegle på dansk(såååå flotte!)
Af lakker har jeg brugt Chanel Vibrato, OPI It’s in the clouds, IsaDora Pool crush og Orly Melt your popsicle.
____________
Todays theme is animal print and I did some rather untraditionel animal print. I didn’t just want to do leopard of zebra nails so I went looking for something a little more interesting.
My nails today are inspiret by Nudibranch (soooo pretty!)
Polishes used are Chanel Vibrato, OPI It’s in the clouds, IsaDora Pool crush and Orly melt your popsicle.

12

Skriv et svar

