31DC2016 #12 Stripes

_
Til min stribede mani havde jeg lyst til at lave noget i nogle efterårsfarver, for jeg er kommet i efterårs-humør! Min nye Essie neglelak Playing Koi fra Essies efterårskollektion var et perfekt valg som base. Jeg havde planlagt at lave nogle folie-striber, men det blev ikke pænt. I stedet fandt jeg noget striping tape frem, og besluttede mig for også at lave noget blomsterprint, og jeg synes det blev rigtig fint.

___________
For my stripey mani I wanted to do something in fall colors because I’m in such a fall mood! My new Essie polish Playing Koi from Essies fall collection was a perfect choice for my base. I had planed to do some foil stripes, but it just didn’t look good. Instead I found some striping tape and I also decided to add some floral print and I think it turned out very pretty.

32

1

3 Comments on “31DC2016 #12 Stripes

Skriv et svar

