31DC2016 #11 Polka dots

 

Det er polka dot tid, og jeg ved ikke hvorfor, men jeg ender altid med at eeeelske polka dot manicurer! De er bare så simple, men er altid bare super fine!
Jeg havde lyst til af bruge min Dior Rock coat (som er en meget tynd fort top coat som man kan bruge til at lægge over andre lakker så de bliver mørkere, egentlig meget fin idé, den er bare ikke særlig god) til at lave en gennemsigtig polka dot manicure… lidt svært at forklare, men det kan ses på billedet. Jeg valgte dog kun at lave det på én negl og lave noget andet på de andre. Så det blev en lidt “rå” polka dot mani, hvilket jeg altid synes er sådan en fin kontrast til polkaprikker!
Sugar Crush lakken er IsaDora Metal Crush og den sorte er IsaDora Black Lacquer.
___________
It is polka dot time, and I don’t know why but I always end up loooving polka dot manis! They are just so simple but always super pretty!
I wanted to use my Dior Rock Coat (which is a very thin black top coat you can use over any nail polish to make it darker. A pretty good idea, it’s just not very good) to make a see through polka dot manicure… it’s a little hard to explain, but you’ll see on the pictures. I chose to only do it on one nail and do something else on the others. It turned out to be kind of an “edgy”  manicure, which I always think is a mnice contrast to polka dots!
The Sugar Crush polish is IsaDora Metal Crush. The black is IsaDora Black Lacquer.

1

One Comment on “31DC2016 #11 Polka dots

Skriv et svar

