31DC2016 #9 Rainbow

_

Jeg er en smule bagud (teknisk set havde jeg lavet disse igår, fik bare ikke taget billeder da jeg først blev færdig i går aftes)
Fordi jeg kom så sent igang med at lave mine negle til gårsdagens tema, valgte jeg at skippe base-farve og bare male direkte på mine bare negle. Jeg havde tænkt at lave nogle ret simple regnbue-negle, og det er de egentlig også, de tog bare lang tid at lave!
Jeg synes de blev rigtig fine, selvom de ikke er helt perfekte når man sætter fingrene sammen.
Den eneste lak jeg har brugt til dette design er China Glaze Fairy Dust, som jeg synes passede perfekt til dette design.
____________
I am a little behind(tecnially I did make these yesterday, I just didn’t take pictures because I only finished them late last night)
Because I got started so late with yesterdays theme, I chose to skip the base color and just paint straight on my nails. I was going to do very simple rainbow nails, and they actully are, they just took a long time to do anyway!
I think they turned out really good, even though they are not that perfect when you line the fingers up.
The only polish I used is China Glaze Fairy Dust that I just thought was perfect for this design.

23

2 Comments on “31DC2016 #9 Rainbow

Skriv et svar

