31DC2016 #10 Gradient

_
Dagens tema er gradient-negle, og jeg har valgt at lave en super simpel gradient, da jeg ikke orkede at lave noget sjovt på. Jeg har lavet en gradient af to ILNP lakker, Overnight Bag og Mona Lisa. Jeg havde lyst til at lave noget der var lidt efterårs-agtigt🙂
Jeg prøvede også at tilføje lidt flakies (med ILNP Glory) og mattificerede det (for ellers er det umuligt at se) men det var ikke til at fange ordentligt på billederne:/. Jeg viser nogle billeder alligevel.
____________
Today’s theme is gradient nails, and I did a super simple gradient because I just didn’t want to do anything fun on them. I did a gradient of to ILNP polishes, Overnight Bag and Mona Lisa. I wanted to do something that was a little fall-ish🙂
I also tried to add some flakies (with ILNP Glory) and mattified it (otherwise you can’t see it) but it was really hard to capture on camera:/. I’ll show some pics anyway.

123

One Comment on “31DC2016 #10 Gradient

Skriv et svar

