31DC2016 #6 Violet

_
 Da jeg var i Englad købte jeg mig en pakke Sharpies. Jeg ved, at mange bruger dem til nail art til sådan nogle watercolor nails. Det var egentlig ikke derfor jeg købte dem, men jeg kunne ikke lade være med at prøve at lave nail art med dem alligevel. Jeg var nysgerrig på, om jeg kunne tegne direkte på mine negle med dem, og det fungerede egentlig fint. Jeg valgte at lave violer og de fik egentlig en fin watercolor effekt selvom jeg ikke gjorde andet end at tegne med tusserne på mine negle. Jeg synes det blev meget fint.
Min base på de to blomsternegle er Essie . Holoen er Ozotic 624 og velvet-lakken er Sally Hansen Velour.
_____________
When I was in England I bought a pack of Sharpies. I knw many people use them for nail art for watercolor nails, but that isn’t actually why I bought them, but I couldn’t help try and make some nail art with them anyway. I was curious to see if I could draw with them directly on my polished nails, and it worked pretty well. I chose to draw some violets and they actually got a nice watercolor effect even though all I did was just draw on the nail. I think it turned out very pretty.
My base for the to flower nails is Essie . The holo is Ozotic 624 and the velvet polish is Sally Hansen Velour.

213

One Comment on “31DC2016 #6 Violet

Skriv et svar

