31DC2016 #2 Orange

Since I am currently in England on holiday, these first couple of manis for 31DC2016 have been made in advance🙂

_

Til månedens andet tema, orange, har jeg valgt at rekreere en gammel favorit mani fra 2011. Eller, jeg har vel nærmere ladet mig inspirere, for denne mani er bestemt mere detaljeret, og jeg har tilføjet lidt ekstra til den.
Manicuren jeg har ladet mig inspirere af er denne , som jeg lavede da jeg i sin tid lavede forskellige frugt-manicurer. Da dagens tema både er orange som i farven men også som i frugten (på engelsk) synes jeg det var passende at lave orange appelsiner på mine negle.
Jeg startede med en orange base (synes ikke jeg ville bruge blå når nu temaet var orange) Lakken er fra Appeal 4 og hedder Sunspotter. Jeg har også brugt en Sugar crush lakken fra IsaDora i farven Gold Crush. Resten er lavet med akrylmaling.
Det er vidst safe to say, at jeg bedre kan lide disse nye negle i forhold til de gamle😀
__________
For this months second theme, orange, I chose to recreate an old favorite mani from 2011. Or, be inspired by is more like it, because this mani is definitely more detailed and I added some extra to it.
The manicure I’m talking about is this one which I made back when I did different fruit manis as a theme on the blog. Because todays theme can be understood as both the color orange, and the fruit, I thought it would be fitting to to orange oranges on my nails.
I started with an orange base (I didn’t want to use blue, when the theme is orange) The polish is from Appeal 4 and is called Sunspotter. I also used a Suger Crush polish from IsaDora called Cold Crush. The rest is acrylic paint.
I think it is safe to say that I like this mani more than the old one😀

1

2

3 Comments on “31DC2016 #2 Orange

Skriv et svar

