NOTD – 24th birthday

I dag er min 24 års fødselsdag!
Jeg havde planlagt at lave fødselsdagsnegle igår, men nåede det ikke. Jeg nåede kun at lægge basen. Jeg havde ikke tænkt at lave dem idag, men jeg kunne ikke dy mig for at lave lidt nail art på alligevel. Jeg har bare genbrugt en mani fra nogle år tilbage og skrevet 24 med bananer og jordbær i (som der igen i år var i min lagkage)
_____________
Today is my 24th birthday!
I had planned to make my birthday mani yesterday but I didn’t have time. I only managed to do the base. I didn’t want to do them today, but I just had to do some nail art on it today anyway. I re-used a mani from some years ago and just wrote 24 with bananas and strawberries in (which was again the ingredients in my birthday cake)

1

 

2 Comments on “NOTD – 24th birthday

  1. Tillykke med fødselsdagen for en uge siden😉 Uhm banan/jordbær lagkage er simpelthen det bedste der findes!!!!! :-p

Skriv et svar

