NOTD – Greek swirls (Snailvinyls)

Jeg er lige vendt hjem fra Kreta, og jeg kom hjem til en lille konvolut med nail vinyls fra Snailvinyls som de havde været så søde at sende mig. Jeg har aldrig prøvet nail vinyls før, kun de der almindelige “manicure-klistermærker”. Så jeg var selvfølgelig meget spændt på at få prøvet disse.
Iblandt de vinyls de havde sendt var der nogle græske swirls, som dem tænkte jeg var meget passende, nu hvor jeg lige er vendt hjem fra Grækenland.
Umiddelbart synes jeg det var lidt svært, men jeg skal nok bare lige vænne mig til det.
Min base er ILNP Valentina (over en creme-lak i samme farve)
___________
I just returned home from Crete and when I got home there was an envelope waiting for me with nail vinyls from Snailvinyls, who were so sweet to send me some of their vinyls. I have never tried nail vinyls, only regular “manicure tape”. So of course I was very excited to try these.
Amongst the vinyls I got, there were some greek swirls, so I thought they would be fitting to try now, since I just got back from Greece.
I thought it was a little bit hard to do, but I think I just have to get used to it.
My base is ILNP Valentina (over a creme polish of the same color)

1

One Comment on “NOTD – Greek swirls (Snailvinyls)

Skriv et svar

