NOTD -Avocados in space

Inspiration er over det hele. Det beviser den mani jeg render rundt med i øjeblikket.

Jeg er endelig tilbage med nail art, og jeg havde egentlig planlagt, at jeg ville lave en rekreation af en gammel mani. Men for at lave den mani havde jeg brug for matte top coat(hvilket jeg har fået købt nu!), så i mellemtiden tog jeg en gammel yndlingslak på: IsaDora Black Galaxy og havde i sinde at lave noget i stil af disse . Da jeg var i bad en dag, fik jeg en helt anden ide! På min shampoo var der avocadoer, så naturligvis tænkte jeg “avocadoer in space” YES, det er det vi gør!
Så det er da det jeg har gjort. Og altså, det er da to helt fantastiske ting jeg har blandet sammen, hvis jeg selv skal sige det😀

Denne mani tog faktisk, selvom man ikke skulle tro det, ret lang tid, for jeg brugte en masse forskellige farver til avocadoerne. Jeg synes resultatet er så cool!
_____________
Inspiration is every where. My current mani is proof of that.

I am finally back to doing nail art, and I was actually going to do a re-creation of one of my old manis. But to do that mani I need matte top coat (Which I have bought now!) so in the meantime I put on one of my old favorite polishes IsaDora Black Galaxy and had in mind doing something like this . When I was in the shower I got a completely different idea. My shampoo had avocados on it, so naturally I thought “avocados in space” YES, Let’s do this!
And that’s what I did. And tbh, those are two really amazing things If I can say so myself.

This mani actually, even if it doesn’t look like it, took quite a while to make because I used a lot of colors for the avocados.  I think the result is so cool!

321645

3 Comments on “NOTD -Avocados in space

Skriv et svar

