NOTD – Mac Tribal

Forleden fik jeg købt mig en blush fra MAC’s nye kollektion Vibe Tribe som har så fin indpakning at jeg har været nødt til at lave negle inspireret deraf!🙂
Min base er ILNP Apricot Cream som var den tætteste farve jeg havde på indpakningen.
resten er lavet med akrylmaling (jeg har lige lavet en version med sorte outlines, så det poster jeg et billede af i indlægget efter dette!)
______________
The other day I bought a blush from MAC’s new collection Vibe Tribe. It has such pretty packaging that I had to do nail art inspired by it!🙂
My base is ILNP Apricot cream which was the closest color I had to the packaging.
The rest is made with acrylic paint. (I just did another version with black outlines, so I’ll post a pic of that in the post after this!)

5134

One Comment on “NOTD – Mac Tribal

Skriv et svar

