Just some manis :)

Jeg har ikke haft tid til at lave noget nail art, da jeg er igang med at skrive min bachelor. Jeg har dog haft lidt forskellige lakker på, så dem tænkte jeg, at jeg ville vise idag🙂
Den blå er Essie Aruba Blue. Den vine-farvede er Sally Hansen Wine Stock. Duochromelakken er Dance Legend Big Bang og holoen er ILNP Mega (x) over black.
_____________________

I haven’t really had time to do any nail art because I’m doing my bachelor, but I have been wearing some different polishes that I thought I’d show today🙂
The blue is Essie Aruba Blue. The Burgundy is Sally Hansen Wine Stock. The duochrome is Dance Legend Big Bang and the holo is ILNP Mega (x) over black.

 

 

Skriv et svar

