NOTD – Flubber splatter

(Jeg ved ikke med titlen for at være ærlig)
Siden vejret har været så godt, havde jeg lyst til nogle neon-negle! Jeg valgte ILNP So Coral, som virkelig er “so coral” og alt for neon til at opfange, så mine billeder ligner ikke rigtig lakken!

Senere fik jeg lyst til at lave lidt på dem, så jeg har lavet splatter nails med en grøn neon lak. Igen, farverne ser helt mærkelige ud, men der kom da lidt skygge så jeg kunne få nogle billeder der var nogenlunde i farven😀
_______________
(I don’t even know with that title tbh)
Since the weather has been so nice I wanted to wear a neon polish! So I chose ILNP So coral which totally is “so coral” and way to neon for me to capture the right color, so my picturea are not really color accurate!

Later I wanted to add something to them, so I did some splatter nails with a neon green polish. Again, the colors are a little weird, but I did get some pics in the shades that make the colors look somewhat right😀

154

2 Comments on “NOTD – Flubber splatter

Skriv et svar

