NOTD – Night light

Jeg fik endelig tid til at prøve én af mine nye ILNP lakker, og jeg valgte selvfølgelig en blå, for min svaghed for blå lakker bliver bestemt ikke mindre når ILNP kommer ud med en ny kollektionen hvori der er en smuk blå lak!
Jeg må indrømme, at jeg var lidt skeptisk da ILNP sagde, at de kom ud med jellies, men resultatet er fantastisk, og jeg kunne ikke være gladere for deres nye lakker.

Lakken her hedder Night Light og er som sagt en Jelly, hvilket er en underlig oplevelse da ILNP normalt har ret dækkende lakker. Jeg behøvede tre lag for at få den dækkende, og den har stadig den der lækre Jelly-ness som jeg altså godt kan lide (bare den er dækkende, jeg er ikke vild med sheer jelly-looket!)
Suuuper lækker lak og farve, og som altid spækket med lækker holo! Jeg er fan!
______________
I finally had time to try out one of my new ILNPs and of course I chose a blue, because my weakness for blue polishes definitely doesn’t get any smaller ILNP comes out with a new collection that consists of a beautiful blue polish.
I must admit I was a little sceptic when ILNP said they were coming out with jellies, but the result is amazing and I couldn’t be happier with their new polishes.

This polish is called Night Light and is, as mentioned, a jelly, which is a weird experience, since ILNP polishes usually are pretty opaque. I needed three coats to get this opaque, and it still has that nice jelly-ness that I really like (it just has to be opaque, I don’t like sheer jellies on the nails)
Suuuuper nice polish and color, and as always it is packed with delicious holo. I am a fan!
2-0011-001

 

Skriv et svar

