NOTD – Påske/easter

Det er påske-tid, hvilket betyder pastel-negle og påskekyllinger! Mine påskenegle i år blev ikke så gode. Jeg ville gerne prøve at bruge flocking powder, da jeg var blevet inspireret af mine små dekorative påskekyllinger. Jeg tænkte, at flocking powder ville være en sjov idé, men det blev bare underligt.
Jeg fik dog et okay billede, så det må jeg vise.
Måske når jeg at lave nogle andre påskenegle.
____________
It’s easter time which means pastel nails and easter chicks! My easter nails this year didn’t turn out that good. I wanted to try out some flocking powder because I was inspired by my decorative easter chicks. I thought flocking powder would be a fun idea, but it just didn’t turn out good.
I did get a semi decent picture so that will have to do.
Maybe I’ll have time for another easter mani.

1

One Comment on “NOTD – Påske/easter

  1. Neeeeej vil du holde op!!! Der er absolunt intet underligt over disse negle! De er super super skønne, jeg er helt vild med dem!!🙂

Skriv et svar

