Nilens Jord Spring 2016 Swatches

SPONSORERET INDLÆG//SPONSORED POST*

 

I dag har jeg swatches af de to nye lakker fra Nilens Jord. Nilens Jord er et mærke jeg har et lidt blandet forhold til. Jeg synes overordnet, at de kommer ud med nogle fine ting, men jeg er aldrig super imponeret. Dog kommer de altid ud med et eller andet som jeg virkelig godt kan lide, og det har disse også gjort denne gang.
Forårskollektionen består af to lakker, som umiddelbart, for mig i hvert fald ikke skriger forår. Disse har mere en efterårs-feel.

Dusty rose var stort set en one coater, men da jeg har rillede negle, var jeg nødt til at lægge to, hvilket også var fint, for konsistensen var dejlig at arbejde med. Jeg er helt vild med farven!
Platin skulle have tre lag for at dække helt. Platin er ikke sådan en farve jeg selv ville have købt, men jeg er alligevel overrasket over, hvor fin jeg synes den er på neglene. Den er meget “let” hvis det giver mening🙂
__________
Today I have swatches of the two new polishes from the danish brand Nilens Jord. Nilens Jord is a brand I have mixed feelings about. Overall I think they release some pretty things, but I am never super impressed. I do however think they always manage to do something that I like, and they have again this time.
The spring collection consists of two polishes, that to me, don’t screem spring. They have more of a fall feel.

Dusty rose was pretty much a one coater, but since I have ridged nails I needed to, which was okay, cause the consistency was great. I love the color!
Platin needed three coats to be opaque. Platin is not one of those colors I would have picked up myself, but I am surprised at how nice I think it looks on the nails. It is very “light” if that makes sense. (like not in the color, but overall look.. ya get it?😀 )

 

Dusty Rose & 669 Platin

 

*Jeg har modtaget disse neglelakker gratis, men modtager ellers ingen betaling for at lave dette indlæg
– I have recieved these polishes for free, but I won’t receive further payment to do this post.

Skriv et svar

