NOTD – Pusheen + treats (inspired by H&M pants)

Forleden dag var jeg i H&M og jeg var simpelthen nødt til at købe de Pusheen natbukser de havde. Pusheen er mit yndlings klistermærke på facebook, jeg synes bare den passer så godt til alle situationer. Så selvfølgelig måtte jeg have disse bukser (jeg eeeelsker natbukser!)

Og selvfølgelig blev jeg straks inspireret til at lave negle inspireret af bukserne, så det har jeg gjort, og jeg synes de er blevet så skønne.
De tog ret lang tid at lave, måske fordi jeg ikke har lavet detaljeret nail art i lang tid, eller fordi det bare var svært. Men flotte, det er de blevet🙂
__________
The other day I went to H&M and I simply had to buy the Pusheen pyjama pants they had. Pusheen is my favorite sticker on facebook, I just think it fits with all situations. So obviously I had to get the pants (I loooove pyjama pants!)

Of course I was quickly inspired to do nail art inspired by the print, so that’s what I’ve sone and I think it turned out so great.
It took quite a long time to do, maybe because it’s been a while since I’ve done detailed nail art, or because it was just difficult. But they did turn out pretty🙂

3

2

 

 

2 Comments on “NOTD – Pusheen + treats (inspired by H&M pants)

Skriv et svar

