NOTD – Star constellations

Jeg fik pludselig en idé om at lave stjernebilleder ovenpå mine gradient negle. Det kom ligesom bare til mig, egentlig mærkeligt, da basen ikke er særlig… himmel-agtig.
Derfor valgte jeg også, at lave min gradient en smule om, tilføje lidt mærke og mere shimmer.

Ovenpå har jeg tegnet stjernebilleder der repræsenterer min families stjernetegn. Vædderen for min far, mor og farmor, vægten for min søster, løven for mig og krebsen for min fætter og hans kæreste.
Jeg valgte også at lave tegnene for stjernetegnene nedenunder stjernebillederne, da jeg synes det giver et fint touch, og man så kan se, hvad de enkelte stjernebilleder viser.

Jeg er super vild med denne mani og har allerede planer om at lave en lignende på et andet tidspunkt!
_____________
I suddenly got the idea to make star constellations on my gradient nails. It sort of just came to me, which is weird, since the base isn’t that sky-like.
Therefore I chose to change my gradient a little, add some dark and more shimmer.
On top I drew star constellations representing me and my familys zodiac signs.
The aries for my dad, mom and grand mother, the libra for my sister, the leo for me and the cancer for my cousin and his girlfriend.
I also chose to do the signs for the star signs just to give it an extra touch and also that way you can see what the signs are.

I am super crazy with this mani and I already have plans to do another one like it sometime!

<<

345

3 Comments on “NOTD – Star constellations

  1. The gradient makes the perfect base for this nail art. Gorgeous!

Skriv et svar

