NOTD – Purple glitter fade

Jeg har hele tiden lyst til at lave gradients nu, efter jeg har fået min Simply Peel. Forleden lavede jeg en lilla gradient, men den blev bare så kedelig, så dagen efter tilføjede jeg noget ekstra holo på spidsen af neglene, som gjorde manicuren meget bedre!

Jeg har brugt Ciaté Cookies and cream, Nilens Jord Orchid, ILNP Showtime og ILNP Lulu.
__________
I want to do gradient nails all the time now, after I have gotten my Simply Peel. The other day I did a purple gradient but it turne out so bland, so the day after I added some eskra holo on the tips which made it much better!

I used Ciaté Cookies and cream, Nilens Jord Orchid, ILNP Showtime and ILNP Lulu.

 

12

 

 

 

 

One Comment on “NOTD – Purple glitter fade

Skriv et svar

