NOTD – Cinderella feeling + Sprinkle hearts (Madam Glam Cashmere & Beyond Gorgeous)

SPONSORERET INDLÆG//SPONSORED POST*

I blandt de fire lakker jeg valgte fra Madam Glam var Beyond Gorgeous, som er en super flot lyseblå holo glitter. Jeg var ikke helt sikker da jeg så den på hjemmesiden, men det er jeg bestemt nu. Den er så smuk!

Jeg valgte at lave en glitter gradient oven på Madam Glam Cashmere. Jeg synes det blev super fint, og meget Askepot-agtigt🙂

Jeg har også lavet en anden version. Det er jo snart valentins dag, og jeg ved ikke om jeg når at lave valentins negle, så jeg lavede disse hurtige negle ved bare at klistre nogle krymmel-hjerter på😀
_________
As part of the four polishes I recieved from Madam Glam I also got Beyond Gorgeous which is a beautiful light blue holo glotter. I wasn’t sure about this when I first saw it on the website, but I definitely am now. It is so beautiful!
I chose to do a glitter gradient on top og Madam Glam Cashmere. I think it turned out super pretty and very Cinderella like🙂

I also made another version of this mani. It is valentines day soon, and I don’t know if I’ll have time to do a v-day mani so I made these quick nails by just putting on som heart sprinkles😀

1

21

*Jeg har modtaget disse neglelakker gratis, men modtager ellers ingen betaling for at lave dette indlæg
– I have recieved these polishes for free, but I won’t receive further payment to do this post.

Skriv et svar

