NOTD Madam Glam Cashmere

Forleden modtog jeg en pakke fra Madam Glam.  Laura fra Madam Glam har været så sød at lade mig vælge fire lakker, så jeg fandt fire lakker som jeg var interesseret i at prøve.

Den første jeg vil vise er Cashmere, en super flot lysegrå lak. Den har en skøn konsistens og to lag er nok til at den dækker. Jeg er helt vild med farven! Jeg kan også se den blive brugt som base til en masse nail art!🙂

Jeg har også fået en kode til Jer som giver jeg 30% af jeres ordre når I handler på http://www.madamglam.com/. Koden er coewless30.
______________
The other day I got a package from Madam Glam. Laura from Madam Glam was so sweet to let me pick out four polishes, so I found some polishes I was interested in trying out.

The fist I would like to show you is Cashmere, a super pretty light grey. It has a wonderful consistency and two coats are enough for opacity. I am crazy about the color! I can see this getting used as a base for a lot of nail art!🙂

I also got a code which gives you 30% off when you shop at http://www.madamglam.com/. The code is coewless30

1

Skriv et svar

