NOTD – Summer-y gradient

Jeg havde lyst til at lave nogle negle med lidt farve, så jeg endte med disse gradient negle. Det gav mig også en mulighed for at prøve min nyindkøbte Simply Peel, da jeg var løbet tør for min forrige flydende latex. Simply Peel fungerede super godt, tørrede hurtigt, og det var nemt at pille af, så der fungerede jo som det skulle🙂
Til denne mani har jeg brugt Nilens Jord 660 Diablo, OPI I just can’t cope-acabana og OPI You are so outta lime!
Jeg er SÅ vild med denne gradient!
____________
I wanted to do some nails with some color so I ended up with these gradient nails. It also gave me an opportunity to try out my newly bought Simply Peel, which I bought because I was out of my previous liquid latex. Simply Peel worked super well, dried quickly and was easy to peel off, so it worked as it should🙂
For this mani I used  Nilens Jord 660 Diablo, OPI I just can’t cope-acabana and OPI You are so outta lime!
I am SO crazy about this gradient!

312

Skriv et svar

