NOTD – Vintage roses

Denne manicure er inspireret af en te-dåse vi har herhjemme. Den er super fin, så jeg blev inspireret til at lave disse rosen-negle. De er slet ikke blevet som jeg havde tænkt, men jeg synes de er blevet fine alligevel. De var ikke helt nemme at lave, så ud fra det, er jeg ret godt tilfreds.
Basen er fra mit tidligere indlæg, OPI My vampire is buff med glitter placement på. Resten er akrylmaling.
Jeg kan ikke tage nogen gode billeder i øjeblikket, for der er ingen sol. Så jeg prøver mig ad med indendørsbilleder, og jeg er ikke tilfreds med dem..:/
__________
This manicure is inspired by a tea can we have at home. It is super pretty, so I was inspired to do this rose mani. It didn’t turn out how I imagined it, but I still think they look pretty. They weren’t all that easy to make, so because of that I’m actually pretty satisfied with the result.
The base is from my previous post, OPI My vampire is buff with glitter placement. The rest is acrylic paint.
I can’t take any good pics at the moment, because there is no sun. So I’m trying to take some indoor pics, but I’m just not happy with them:/

1

Skriv et svar

