End of 2015 – Favorite polishes

Hvor er det underligt, at et helt år allerede er gået og 2016 står for døren. Jeg synes godt nok 2015 er gået hurtigt.

Lak-mæssigt har det været et super år, hvor jeg helt klart har fået mig nogle nye favoritter, og lavet en masse flot nail art.

I dette indlæg vil jeg vise mine 15 yndlingslakker fra 2015. Fantastisk at jeg lige nøjagtigt kunne finde 15.
Disse er lakker som har gjort indtryk på mig i år, og som helt klart er på min farvoritliste over lakker.
Jeg har valgt at gøre det en smule anderledes i år. I stedet for en collage, har jeg lavet cirkel-billeder (som er en forholdsvis ny funktion i wordpress, og jeg elsker den lidt :D)
De er, hvis I ikke kunne se det, delt op efter farver, så godt jeg nu kunne🙂
I kan klikke på billederne for at se dem i større størrelse.
______________
It’s so weird, that a whole year has already passed and 2016 is just around the corner. I really think 2015 went by so fast.

Polish wise this has been a great year. I definitely got a lot of new favorite polishes and I made a lot of pretty nail art.

In this post I will show my 15 favorite polishes this year. Amazing how I was able to find just 15.
These are polishes that have made an impression on me this year and that have definitely gotten a spot on my favorite list of polishes.
I did it a little differently this year, instead of a collage I did circle pictures (a pretty new function in wordpress that I kind of love :D)
They are, If you can’t tell, divided by color, as best as I could🙂
You can click the pictures to see larger versions.

^CND Couture Covet, Il était un vernis La Paluée, Appeal 4 Blue Alpine^

^ILNP Overnight Bag, ILNP Greatness, Il était un vernis Pinot Noir^

^Nilens Jord 658 Orchid, Appeal 4 Sahara Rose, CND Winter glow^

^ILNP Poetry, Idun Ametist, ILNP Super Juiced^

^Chanel Vibrato, ILNP Spiced Eggnog, Appeal 4 Frosty Dawn^

 

 

 

Skriv et svar

