NOTD – Coca Cola Santa Claus

Så fik jeg endelig lavet nogle rigtige julenegle, og disse er super detaljerede og jeg brugte en del tid på dem, og jeg er super stolt af dem. Jeg synes de er blevet helt vildt gode!

Jeg havde lyst til at lave nogle julemands-negle, og de fleste julemænd jeg fandt da jeg søgte var Coca Colas, så jeg besluttede mig for at lave Coca Colas julemand med tilhørende cola-flaske.

Min base er en gradient bestående af Chanel Magic, Chanel Vibrato og IsaDora Blue Lagoon. Ovenpå har jeg tilføjet et lag ILNP My private rainbow (x)
Resten er lavet med akrylmaling, som altid. Jeg havde en virkelig god nail art dag, hvor alting bare lykkedes, og ingenting gik galt. Det var skønt!
Jeg har tilføjet en smule Il était un vernis Drop dead gorgeous på colaflasken for at tilføje lidt ekstra. Jeg synes lige det gav lidt liv til den🙂

Jeg eeeelsker disse negle!
_____________
I finally made some real christmas nails and these are super detailed and i spent quite a lot of time on them and I’m super proud of them. I think they turned out crazy good!

I wanted to do some santa claus nails and most santas that came up when I searched was the coca cola santa clause, so I decided to make him with a coca cola bottle.

My base is a gradient using Chanel Magic, Chanel Vibrato and IsaDora Blue Lagoon. On top I  added a layer of ILNP My private rainbow (x)
The rest is made with acrylic paint, as always. I had a really good nail srt day, where everything worked out and nothing failed. It was wonderful!
I’ve added a tiny bit of Il était un vernis Drop dead goegous on the cola bottle just to add a bit extra. I just think it gives it a little life🙂

I loooove these nails!

13

C

C

 

ins

5 Comments on “NOTD – Coca Cola Santa Claus

  1. OMG!!! This is so awesome, I just had to share it on my fb page, I’m mesmerized❤
    Sharing is loving, right😀

Skriv et svar

