NOTD – Christmas print

Så fik jeg lavet nogle nye julenegle. Jeg håber jeg når at lave i hvert fald et par julemanier mere.

Disse negle er inspireret af et print jeg så på Society 6. Et super fint juleprint med en masse forskellige fine ting på.
Min base er Louboutin Zermadame (elsker den lak!) Resten er lavet med mit nye akrylmaling (som jeg faktisk synes virker rigtig godt! Det er sådan en sampak fra Panduro Hobby :D) På min accent nails har jeg IsaDora Gold Crush.
Jeg synes disse negle er blevet SÅ fine!!
________________
I had the time to do some new christmas nails. I hope I will get the time to do at least a couple more this month.

These nails are inspired by a print I found on Society 6. A super pretty print with a lot of pretty christmas stuff on it.
My base is Louboutin Zermadame (Love that polish!) The rest is made with my new acrylic paint(which I actually thnk is really good) On my accent nails I have IsaDora Gold Crush.
I think these nails turned out SO pretty!!

 

123

3 Comments on “NOTD – Christmas print

Skriv et svar

