NOTD – Christmas onesie (inspired by Topshop onesie)

Det er december, og det betyder juledesigns! Jeg ville have postet disse for et par dage siden, i starten af december, men jeg kunne ikke få nogle gode billeder.

Denne mani er inspireret af mine jule onesie fra topshop. Den er købt for længe siden, så man kan vidst ikke få den længere🙂
Jeg er vild med printet på den, så selvfølgelig tænkte jeg at der skulle laves en mani inspireret af den.
Som base har jeg brugt en af mine absolutte yndlings blå, nemlig OPI Ogre the top bue. Resten er lavet med akrylmaling.
__________
It is december which means christmas manis! I wanted to posted this mani a couple of days ago, at the start of december, but I couldn’t get good pictures.

This mani is inspired by my christmas onesie from Topshop. I got it a long time ago, so you can’t get it anymore🙂
I am crazy about the print, so obviously I had to do  a mani inspired by it.
The Base is one of my ultimate favorite blues, OPI Ogre the top blue. The rest is acrylic paint.

 

3215

Skriv et svar

