NOTD – Years & Years Logo

Jeg har ikke postet et indlæg i et stykke tid. Været har ikke just været til at tage billeder i, og så har mine negle irriteret mig.

Men i tirsdags var jeg til koncert med mit yndlingsband Years & Years, og selvfølgelig havde jeg lavet negle i anledningen. Jeg har bare lavet deres logo, super simpelt, da jeg ikke havde tid til andet. Jeg lavede det faktisk som et decal, og lavede det på et plastik ark. Det gør jeg aldrig igen. Det var smart da jeg kunne lave to ens Y’er så jeg også havde til min højre hånd, men jeg synes det er bøvlet at sætte på.
Jeg er ellers ret godt tilfreds med resultatet!
____________
I haven’t posted anything in a while. It hasn’t really been picture taking weather and my nails have been annoying me.

But this tuesdag I went to a concert with my favorite band Years & Years and obviously I had done a mani for the occasion. I juust made their logo, super simple, but I didn’t have time for more. I actually did it as a decal on a plastic sheet, and it’s the last time I’m doing that. It was smart, because I could make two pretty similar Y’s that way, but it was just a hassle to get on the nails.
But I’m quite happy with the result.

1

1 Comments on “NOTD – Years & Years Logo

Skriv en kommentar