NOTD – ILNP Sweater weather

SPONSORERET INDLÆG//SPONSORED POST*

I dag vil jeg vise en af de nye lakker fra ILNP’s holiday kollektion. Denne hedder Sweater Weather og er en helt fantastisk dyb blålig/turkis. Den har simpelthen så meget dybde, og den er bare virkelig fantastisk. Den er swatched med to lag plus top coat.
Jeg var nødt til at tage billeder indenfor i min lysboks, en ting jeg hverken er god til, eller bryder mig om, men jeg synes nu alligevel billederne er okay, og viser hvor smuk lakken er.
(Det første billede er taget udenfor i det mørke efterårsvejr)
_________________
Today I want to show you one of the new polishes from ILNP’s holiday collection. This one is called Sweater Weather and is a fantastic deep bluish/turquoise. It just has such a depth to it and is really just fantastic. Here it is swatced with two layers plus top coat.
I had to take picture inside in my light box, a thing that I am neither good at or like, but I still think the pictures are good, and show how pretty the polish is.

(the first picture is taken outside in the gloomy (sweater) weather)

1 3 4 2

*Jeg har modtaget denne neglelak gratis, men modtager ellers ingen betaling for at lave dette indlæg
– I have recieved this polish for free, but I won’t receive further payment to do this post.

One Comment on “NOTD – ILNP Sweater weather

Skriv et svar

