NOTD – Fall-ish Fair Isle

Det er endelig ved at blive tid til Fair Isle designs, og som I måske ved, så er jeg tosset med Fair Isle designs. Der er nogle af mine yndlings manicurer at lave, så jeg begynder lidt tidligt i år, så jeg kan nå at få lavet et par stykker.
Jeg prøvede at lave disse lidt mere efterårs-agtige i stedet for julede, sevom de nu alligevel er ret julede. Det kan man vidst ikke undgå med fair isle.
Synes de er blevet vildt flotte🙂
_______
It’s finally yime fot Fair Isle designs and as yu might know, I’m crazy about Fair Isle designs. They are some of my favorite manicures to do so I’m starting a little early this year so I can do a couple of them before christmas.
I tried to do these a little more fall-ish than christmas-y but they turned out christmasy anyway. You probably can’t avoid that with Fair Isle designs.
I think they turned out so pretty🙂

1 2 3 4

3 Comments on “NOTD – Fall-ish Fair Isle

Skriv et svar

