IDUN Minerals winter 2015 swatches

SPONSORERET INDLÆG//SPONSORED POST*

Idun-höstlack-okt-2015.

I dag vil jeg vise IDUN Minerals vinterkollektion som består af 5 smukke lakker. Lakkernes navne er hentet fra smykkesten, og jeg har derfor valgt at indsætte billeder af stenene ved hver lak, så man kan se inspirationen bag.
Kollektionen forhandles slut oktober og lakkerne koster 79kr pr. styk.
IDUN kan købes på apotekerne samt webapotek.dk og apotekeren.dk
__________
Today I want to show you IDUN Minerals winter collection which consists on 5 beautiful polishes. The names for the polishes are inspired by jewelry stones and therefore I chose to put pictures of the stones beside each polish so you can see the inspiration behind.

almadinAlmandin 2 lag Almandin er en rigtig flot vinrød shimmer lak. Der er en smule penselstrøj men jeg synes ikke, at der er galt. Farven er super flot både i skygge og sol.
__________
Almandin 2 coats – Almandin is a super pretty wine red shimmer polish. There’s some slight brush strokes but I don’t think it’s that bad. The colors is super pretty both in the shadow and the sun.

idun6Kvarts 2 lag – Kvarts overraskede mig faktisk positivt. Jeg er ellers ikke vild med grå lakker, da jeg ikke synes de er pæne på mig, men jeg synes faktisk, at Kvarts er ret flot. Desuden havde denne en skøn konsistens. Den har rigtig fint shimmer.
__________
Kvarts 2 coats – Kvarts surpirsed me in a good way. I am not that crazy about grey polishes because I dont thiknk they look good on me, but I actually think Kvarts is quite pretty. This also had a great consistency. It has very slight shimmer to it.

ametistAmetist 2 lag – Super smuk grå/lilla lak. Jeg er helt vild med denne da den har en fin støvet farve. Virkelig en lækker lak! Dette er min yndlings i kollektionen.
__________
Ametist 2 coats – Super beautiful grey/purple polish. I am crazy about it because it is kind of a dusty color. Really a lovely polish. This is my favorite from the collection. 

granat Granat 2 lag – Granat er en af de slags brune jeg rigtig godt kan lide. Creme, mørk som næsten ser sort ud på neglene. Synes den er virkelig flot, og en perfekt efterårslak!
__________
Granat 2 coats – Granat is one of the kinds of browns I really like. Creme, dark which almost looks black on the nails. I think it’s really pretty and a perfect fall polish!

markazitMarkazit 2 lag – Denne lak er ret unik. Farven er en sjov grønlig sølv som jeg faktisk synes er rigtig flot, jeg ved bare ikke hvad jeg synes om den som neglelak. Denne har mange penselstrøj, men det hjælper når der kommer top coat på.
__________
Markazit 2 coats – This polish is pretty unique. It’s a funny greenish silver, a color that I actually really like, I just don’t know what I think of it as a polish. This has many brush strokes, but it helps when top coat is applied.

collage  

Pictures found on:
12345

*Jeg har modtaget disse neglelakker gratis, men modtager ellers ingen betaling for at lave dette indlæg
– I have recieved these polishes for free, but I won’t receive further payment to do this post.

Skriv et svar

