NOTD – ILNP Greatness

I dag vil jeg vise billeder af den smukkeste lak. Jeg havde taget denne på som base til halloween nail art, men var simpelthen nødt til at tage nogle billeder af den uden noget på, for den er simpelthen så smuk.
Det er ILNP Greatness fra ILNP’s 2015 efterårskollektion. Umiddelbart ikke en lak jeg var super interesseret i, egentlig mest fordi jeg synes der er andre lakker i kollektionen som er mere iøjnefaldende. Men man er nødt til at have Greatness på neglene for at se dens sande skønhed.
Greatness er en orange/rød ultra chrome. Den svinger mellem orange, guld til rød og rødlig lilla. En helt fantastisk lak her til efteråret, især når der ikke er meget sol, da chrome lakker tager sig bedst ud i skyggen hvor man virkelig kan se deres skift i farve.
Jeg er i hvert fald helt vild med denne lak. Jeg elsker at den er mere rød end de andre orange duochrome/multichrome lakker jeg ejer.
Dette er tre lag.
____________
Today I want to show the most beautiful polish. I took this on as a base for some halloween nail art, but I had to take pictures without anything on it, because it’s just so beautiful.
This is ILNP Greatness from ILNP’s fall 2015 collection. Not a polish I was originaly that interested in, mostly becase I think the collection consists of more eye catching polishes. But you really have to wear Greatness on your nails in order to see it’s true beauty.
Greatness is a orange/red ultra chrome. It shifts between orange, gold to red and reddish purple. An incredible polish for the fall, especially if there isn’t too much sun, because chromes really look better in the shade where you can really see the shift in color.
I am definitely crazy about this polish. I love that it’s more red than the other orange duochrom/multichrome polishes I own.
This is three layers.

1

2

3

4

5

6

7

8

Skriv et svar

