NOTD – A spiders web

I går havde jeg lige tid til at lave disse simple spindelvævs-negle. Jeg synes de er super fine, ikke mindste på grund af den fantastiske base ILNP Maiden Lane. Simpelthen den smukkeste lak. Det er ikke en af ILNP’s efterårslakker som jeg har rigtig set på før jeg valgte den til denne mani, og hold da op! Den er bare fantastisk. Det er en svær lak at forklare, for den har næsten forskellige farver ud fra i hvilket lys man ser den. Den er grå/sort/lilla med super smuk holo effekt. Jeg er simpelthen helt vild med den!
Jeg synes også mit design er fint. Det er meningen det skal været lidt let og ikke alt for tydeligt. Jeg synes også min edderkop er superfin med sine glitterøjne😀
_______________
Yesterday I had time to do this simple spider web mani. I think it’s really pretty, especially because of the fantastic base ILNP Maiden Lane. Just the most beautiful polish. It’s not one of the ILNP fall polishes that I’ve really looked at before I decided to wear it for this mani, and Oh my god! It’s just fantastic. It’s a hard polish to describe cause it is different colors depending on the light you’re n. Its a gray/black/purple with the most beautiful holo. I am just crazy about it!
I also think my design is pretty. It’s supposed to be very light and not too visible. I also really like my spider with the glitter eyes😀

2

1

2 Comments on “NOTD – A spiders web

Skriv et svar

