NOTD – Eyes on you

Jeg havde lyst til at bringe mine “Googly eyes” tilbage, og synes at det lige var tiden, nu hvor det er ved at være Halloween. Godt nok er de ikke så uhyggelige, men der er stadig et eller andet uhyggeligt over en masse øjne der kigger på én🙂
Jeg har lavet en gradient ud af tre lakker fra ILNP’s efterårskollektion, men da der ikke har været sol, har jeg ikke fået nogle ordentlige billeder, så man kan ikke se de smukke lakker ordentligt. Jeg har brugt Mountain View, After Midnight og Lulu.
______________
I wanted to bring back the “googly eyes” and I thought it was just the right time now that it’s almost Halloween. I know these aren’t scary eyes, but there’s still something scary about a lot of eyes looking at you.
I made a gradient out of three polishes from ILNP’s fall collection but since there hasn’t been sun I haven’t gotten any good pics so you can’t really see the beautiful polishes properly. I used Mountain View, After Midnight and Lulu.

1

One Comment on “NOTD – Eyes on you

Skriv et svar

