NOTD – ILNP Spiced Eggnog

Jeg har fået prøvet endnu en af mine nye efterårslakker fra ILNP. Denne gang har jeg prøvet Spiced Eggnog som er en utrolig speciel og unik lak. Det er lakker som denne der gør, at jeg elsker ILNP. De formår altid at lave nogle lakker der er ud over det sædvanelige.
Spiced Eggnog er en gullig lak med holografiske partikler og orange flakies. Det er virkelig en speciel lak, men jeg er helt vild med den. Synes det er et perfekt alternativ til en nude manicure.
Her har jeg to lag over min tidligere manicure (Nilens Jord Eden)
______________________
I’ve tried another one of my fall polishes from ILNP. This time I’ve tried Spiced Eggnog which is a special and unique polish. It’s polishes like this that makes me love ILNP. They understand how to make polishes that are special every time.
Spiced Eggnog is a yellow-ish polish with holo particles and orange flakies. It really is a special polish, but I’m crazy about it. I think it’s the perfect alternative to a nude manicure.
Here I have on two layers over my previous manicure (Nilens Jord Eden)

1

4

2 3

Skriv et svar

