Nilens Jord fall 2015 swatches

Sponsoreret indlæg//Sponsored post*

5a
I dag har jeg swatches af de fire lakker fra Nilens Jord’s efterårskollektion. Egentlig en rigtig fin kollektion, selvom jeg ikke synes, at det er nogle farver jeg ikke har set før. Der er helt klart nogle fine lakker her, men bestemt én jeg ikke bryder mig om.

Jeg vil starte ud med den lak jeg mindst kan lide og mod den jeg bedst kan lide.
____________________
Today I have swatches of the four polishes from Nilens Jords fall collection. In general a really pretty collection, even though I don’t think the colors are that original. They are definitely some pretty polishes, even though I really don’t like one of the polishes.

I’ll start out with the one I like the least and move towards the one I like best

2Dark Sand 2 lag  Dark sand er en traupe/brun lak med shimmer. Jeg synes simpelthen, at den er så grim. Jeg kan slet ikke lide lakker som denne. Hvis den havde været uden shimmer, så kunne det være den ville være pæn, men nej. Jeg synes virelig ikke den er køn!
__________
Dark Sand 2 coats – Dark sand is a taupe/brown with shimmer. I just think this polish is so extremely ugly. I really don’t like polishes like this. If it had been without shimmer then maybe I would like it, but no. I really don’t think this is pretty at all!
4Eden 3 lag – Eden er en meget gennemsigtig mælkehvid lak. Jeg havde virkelig håbet at denne ikke var så gennemsigtig, for jeg synes farven er så fin. Jeg synes bare det er ærgerligt, at man skal bruge så mange lag før den er dækkende. Ellers en super fin lak hvis man gerne vil have nogle rene neutrale negle.
_________
Eden 3 coats – Eden is a very sheer milky white polish. I had really hoped that this wasn’t that sheer because I really love the color. I just think it’s too bad that you have to use so many layers before it’s opaque. But it’s a really pretty polish if you want clean neutral nails.

3Mauve 2 lag – Mauve er en mauve lilla lak med meget fint shimmer. En super flot farve og rigtig passende til denne tid på året. To lag gjorde lakken super fin og dækkende.
__________
Mauve 2 coats – Mauve is a mauve purple with fine shimmer. A super pretty color which is very appropriate for this time of year. Two layers made it super pretty and opaque.

1Midnight 2 lag – Midnight er mine yndlings af de fire lakker i kollektionen. Der er en shimmery gunmetal. Meget mørk og med masser af shimmer. En rigtig flot lak.
__________
Midnight 2 coats – Midnight is my favorite from the collection. It is a shimmery gunmetal. Very dark and with lots of shimmer. A really pretty polish.

*Jeg har modtaget disse neglelakker gratis, men modtager ellers ingen betaling for at lave dette indlæg
– I have recieved these polishes for free, but I won’t receive further payment to do this post.

2 Comments on “Nilens Jord fall 2015 swatches

Skriv et svar

