NOTD – ILNP Overnight Bag

Forleden dag fik jeg en kæmpe nail mail ind af døren som bestod af ILNP’s efterårs- og sommerkollektion. To kollektioner jeg har glædet mig super meget til at modtage, især efterårskollektionen, da jeg synes ILNP laver de smukkeste efterårslakker.
Jeg havde ikke svært ved at vælge hvilken jeg skulle prøve først. Det måtte simpelthen være den smukke Overnight Bag, som er en fantastisk dyb brun holo(der læner sig mod det rødlige) . Simpelthen en helt fantastisk smuk lak!
Her har jeg to lag på, og konsistensen var virkelig lækker!
____________
The other day I got a big nail mail which consisted of ILNP’s fall collection and summer collection. Two collections I’ve really looked forward to get, especially the fall collection, because I think ILNP makes the most beautiful fall polishes.
It wasn’t hard for me to decide which polish to try first. It had to be the beautiful Overnight Bag which is a fantastic deep brown holo (leaning towards the reddish). Just the most beautiful polish.
Here I have on two layers, and the consistency of this polish was really great!

3 1 2

One Comment on “NOTD – ILNP Overnight Bag

Skriv et svar

