31DC2015 #31 Honor nails you <3

Så blev jeg endelig færdig med de sidste negle i 31 day challenge! Det sidste tema er Honor nails you love, hvor man skal lave en manicure inspireret af nogle negle man elsker.
Dette tema var ikke svært for mig, for jeg vidste ret tidligt hvilke negle jeg ville lave. Stjernen i denne challenge for mig har være Glitterfingersss. Alle hendes manicurer har simpelthen været fantastiske og jeg har virkelig fået øjnene op for hende.
Jeg har valgt at lave hendes fine polka dot negle med ræve på. Jeg blev virkelig forelsket da jeg så dem. Jeg synes simpelthen bare det var den fineste manicure!
Jeg er super tilfreds med hvordan de kom til at se ud!🙂
___________
1 2 3 4 5 6

2 Comments on “31DC2015 #31 Honor nails you <3

  1. Hvor er de smukke! Har virkelig nydt at følge med i september❤ Glæder mig til at se hvad du finder på her i Halloween måneden!😉

Skriv et svar

