31DC2015 #30 Inspired by a tutorial

31 day challenge 2015 er faktisk slut, men jeg mangler lige at vise de sidste to manicurer🙂
I dag vil jeg vise mine “Inspired by a tutorial” negle.
Sidste år var jeg inspireret af Snowglobenails tutorial til “Smokey Marble” negle. En teknik hvor man bruger Saran wrap/husholdningsfilmtil og blander to farver for at skabe en smokey effekt. Ikke ligesom en saran wrap manicure(Se videoen for at lære hvordan)
Jeg har valgt at prøve denne tutorial igen, da jeg sidste år var nødsaget til at bruge plastik i stedet for film, så resultatet lignede mere en saran wrap. Det blev flot sidste år, men jeg ville gerne prøve at skabe den rigtige effekt i år. Jeg har valgt at bruge de samme farver lakker som hende da jeg synes det ser super godt ud. Jeg synes resultatet blev super fedt!
_____________
The 31 day challenge have actually ended, but I still have two more manicure to show you :)
Today I want to show you my nails for the theme “Inspired by a tutorial.
Last year I was inspired by Snowglobenails tutorial for “Smokey Marble” nails. A technique where you use saran wrap and mix two colors to get a smokey effect. Not like a saran wrap manicure(watch the video to learn how)
I chose to try this tutorial again because last year I had to use plastic instead of saran wrap så the result was more of a Saran wrap mani. It did look good last year, but I still wanted to try it again to get the right effect. I used the same colors as her because I think it looks really great. I think the result is really cool!

1

2

Skriv et svar

