31DC2015 #26 Inspired by a pattern

Til dagens tema fandt jeg inspiration ved at søge på google. Jeg ville gerne lave noget der var lidt detaljeret og fandt et rigtig fint mønster. Jeg ville egentlig have lavet det på alle mine negle, men synes det er super fint med én.
Hele neglen er lavet med akrylmaling. På resten af neglene har jeg Sally Hansen Velvet Texture lakker på, som jeg synes havde de helt rigtige farver til denne mani! Synes det er blevet super flot!🙂
___________
For todays theme i found inspiration by searching on google. I wanted to something that was a little detailed and I found this really pretty pattern. I actually wanted to make it on all my nails, but I think it looks really good on just one nail.
The design is made with acrylic paint. On the rest of the nails I have on Sally Hansen Velvet Texture polishes that I thought had just the right colors for this mani! I think it turned our so pretty!🙂

2

Skriv et svar

