31DC2015 #25 Inspired by fashion

Til dagens tema valgte jeg at søge efter nogle looks fra New York fashion week. Jeg fandt er super fint look fra Michael Kors 2015 forårskollektion, som jeg synes ville være super fint på neglene.
Jeg har for en gangs skyld valgt at lave mit design udelukkende med neglelak, ingen akrylmaling. Det er ingen hemmelighed, at jeg helt klart elsker at arbejde med akrylmaling. Jeg synes neglelak er svært, men jeg havde alligevel lyst til at prøve, og jeg synes jeg har opnået et fint resultat. Jeg er super glad for hvordan den matte top coat har gjort designet en smule sløret. Jeg synes det passer meget godt til sådan et design hvor jeg ikke har været super detalje-orienteret.
_______________
For today’s theme I chose to search for some looks from New York fashion week. I found a super pretty look from Michael Kors 2015 spring collection that I thought would look great on the nails.
I have chosen to do this mani using only nail polishes, no acrylic paint. It’s no secret, that I love working with acrylic paint. I think nail polish is hard, but I still wanted to give it a go and I think the end result is pretty. I really like how the matte top coat gave it kind of a blurry look, which I think works super well for a look like this, where I wasn’t too detail oriented.

1

2

Skriv et svar

