31dc2015 #24 Inspired by a book

Jeg er en smule bagud med denne challenge, men nu er det heldigvis weekend, så forhåbentlig har jeg tid til at indhente de dage jeg ikke har fået nået.

Dag 24 var inspireret af en bog. Sidste år lod jeg mig inspirere af en af mine yndlingsbøger, Alice I Eventyrland. Det har jeg også valgt at gøre denne gang. Jeg valgte min nyeste udgave af Alice I Eventyrlang, som har et simpelt hvidt cover med lyserøde flamingoer på. Jeg synes resultatet er super fint🙂

__________________
I am a bit behind with the challenge, but now it is weekend, so hopefully I have time to catch up.

Day 24 was Inspired by a book. Last year I was inspired by one of my favorite books, Alice in Wonderland. I chose to do an Alice in Wonderland mani again this year, and was inspired by my newest edition of Alice In Wonderland, that has a simple white cover with pink flamingoes. I think the result is really pretty🙂

1 2 3

One Comment on “31dc2015 #24 Inspired by a book

Skriv et svar

