31dc2015 #23 Inspired by a movie

Dagens tema er Inspireret af en film. Jeg er, ligesom sidste år, blevet inspireret af Frozen. Jeg hev igen min The art of Frozen bog ud, og fandt nogle designs som jeg synes var super fine. Disse er også med i filmen (ikke bare min Frozen bog ;))
Synes det blev meget fint. (prøver at få et bedre billede imorgen)
_____________
Today’s theme is Inspirered by a movie. I was, just like last year, inspired by Frozen. I pulled out my The art of Frozen book and found some designs that I thought were super pretty. These are also in the movie (not just in my Frozen book ;))

1 2

a

Skriv et svar

