31dc2015 #22 Inspired by a song

Dagens tema er “Inspireret af en sang”. Jeg synes det er et sjovt tema, men det er godt nok også svært. Sidste år lod jeg mig inspirere af musikstykket “Lumos” fra Harry Potter. I år havde jeg ingen idéer, men så kom min mor med en idé om af lave en manicure inspireret af sangen “Jag vill ha en egen måne” af Ted Gärdestad, en sang som hun er helt vild med i øjeblikket. Det er også en super fin sang med en skøn melodi, så jeg tænkte at det var en perfekt sang til dagens tema.
Jeg har valgt at lave min base en smuk mørk blå med glitter, IsaDora Polar Nights. Oven på har jeg valgt at lave en måne og skrevet “I want A moon Of my own” det engelske navn for sangen.
Også bare for sjovs skyld, får I lige lidt af teksten, for det er bare super fint🙂

Jag vill ha en egen måne, jag kan åka till
Där jag kan glömma att du lämnat mig
Jag kan sitta på min måne och göra vad jag vill
Där stannar jag tills allting ordnat sig.
___________________
Today’s theme is Inspired by a song. I think it’s a fun theme, but also a hard theme. Last year I did a mani inspired by the song “Lumos” from Harry Potter. This year I had no idea what to make, but then my mom came up with the idea to do a mani inspired by the song “Jag vill ha’ min egen måne” (I want a moon of my own) by Ted Gärdestad, a song she really loves at the moment. It’s a super cute song with a beautiful melodi, so I thought it was a perfect song for today’s theme.
I made my base a beautiful dark blue with glitter, IsaDora Polar Nights. On top I painted a moon and wrote “I want a moon of my own”, the english name for the song.
Just for fun, here’s some of the text, because it’s just super pretty :)(just loosely translated)

I want a moon of my own, that I can go to
There I can forget that you left me
I can sit on my moon and do what I want
I’ll stay there till everything’s all right

1

2 Comments on “31dc2015 #22 Inspired by a song

Skriv et svar

