31DC2015 #21 Inspired by a color

Dagens tema er Inspired by a color. Jeg synes det er et svært tema, men jeg har prøvet så godt jeg kunne. Jeg har ladet mig inspirere af min YSL lak Ambre Gingembre. Jeg synes den er lidt efterårs-agtig så jeg har prøvet at lave en mani med efterårsfarver og en sort border. Jeg synes faktisk, at det blev rigtig fint🙂
_____________
Today’s theme is Inspired by a color. I think it’s a hard theme, but I tried the best I could. I was inspired by my YSL polish Ambre Gingembre. I think it’s a little fall-ish so I tried to make a mani with some fall colors and a black border. I actually think it’s really pretty🙂

2

Skriv et svar

