31dc2015 #20 Watemarble

JEG GJORDE DET!
Jeg har lavet en water marble manicure, og en vellykket en af slagsen endda. Jeg havde ellers tænkt mig ikke at lave en water marble idag, og istedet lavet noget andet sjovt (jeg havde en idé i hovedet hvor jeg stadig ville få indkorporeret watermarble) Jeg besluttede mig dog for at prøve, og man må sige, at water marble guderne har været med mig idag. Jeg ved ikke om det var fordi jeg brugte noget gammel rumtempereret vand eller fordi mine lakker bare fungerede for mig idag, men det gik overraskende let, bortset fra et par kiksere (hvilket også er grunden til min accent nail, som bare ikke ville ligne de andre water marble negle lige meget hvad jeg gjorde)
Jeg er så glad for, at disse negle blev gode. Jeg er ikke vild med at lave watermarbles fordi det altid går galt, men jeg har nok haft en heldig dag idag!🙂
_________________
I DID IT!
I made a water marble mani, and a successful one at that. I was planning on not doing a water marble today and do some other fun mani (I had an idea in mind where I still incorporated water marble) I decided to give the water marbeling a try, and I gotta say the water marble gods where with me. I don’t know if it’s because I used day old room temperature water or if my polishes just worked really great together, but it was surprisingly easy, except from a couple of mishaps (that’s why there’s an accent nail, it just wouldn’t look like the other nails no matter what I did)
I am so happy these nails tured out good. I’m not crazy about doing water marbles because something always goes wrong, but I guess I had a lucky day!🙂

1

2 Comments on “31dc2015 #20 Watemarble

Skriv et svar

