31dc2015 #17 Glitter

Jeg er lige en dag forsinket, men bare rolig, jeg er ved at gå igang med dagens negle som er dag 18(Half moons).
Igår var temaet glitter, og jeg vidste, at jeg ville lave noget med en efterårs glitter. Hvilken gliterlak er mere efterårsagtig end China Glaze Electrify? Der findes sikkert andre, men i min kollektion er det den mest efterårsagtige, og jeg elsker den!
Jeg har tilføjet lidt sort også, bare for at det ikke kun var glitter negle🙂
___________
I am a day late, but don’t worry, I am starting todays mani now, today which is day 18 (half moons)
Yesterdays theme was Glitter, and I knew I wanted to do something with a fall-ish glitter. Which glitter polish is more fall than China Glaze Electrify? There is probabably one, but in my collection this is the most fall-ish and I love it!
I also added some black, just so it wasn’t just glitter🙂

1 2

2 Comments on “31dc2015 #17 Glitter

  1. That is seriously outstanding! Both sober, sexy, glamourous, and glittery. Congrats on that one ^^

Skriv et svar

