31DC2015 # 14 Flowers

Dagens tema er et jeg har glædet mig til! Jeg elsker blomster negle. Jeg elsker at lave dem og jeg elsker at se på dem! Synes simpelthen de er så flotte.
Jeg har igen hentet inspiration fra Society6, hvor jeg fandt et flot billede af blomster på en grøn baggrund. Det var egentlig meningen, at blomsterne skulle være hvide, men da jeg tilføjede min top coat blev de lysegrønne. Og det har jeg det egentlig okay med. Jeg synes neglene er super flotte alligevel!
Min grønne base er China Glaze Four Leaf Clover.
_____________
Today’s theme is one I’ve been looking forward to! I love floral nails. I love to make them and I love to look at them! I just think they look so pretty!
I have once again found inspiration on Society6 where I found a pretty picture of flowers on a green background. It was actually supposed to be white flowers, but my top coat made thm look light green. And I’m actually okay tieh it. I still think they look super pretty!
My green base is China Glaze Four Leaf Clover.

1
2

One Comment on “31DC2015 # 14 Flowers

Skriv et svar

